Enhancing Academic Readiness of Mature-age Students for Distant University Study
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21630%2F15%3A00237724" target="_blank" >RIV/68407700:21630/15:00237724 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://journal.ph-noe.ac.at/index.php/resource/article/view/243/282" target="_blank" >https://journal.ph-noe.ac.at/index.php/resource/article/view/243/282</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Enhancing Academic Readiness of Mature-age Students for Distant University Study
Popis výsledku v původním jazyce
Improving academic readiness (cognitive and non cognitive factors) of technical practical class teachers is one of the great imperatives in the introductory phase of distant engineering pedagogical studies. Our survey brings the interview data on opinions of university staff and fresh graduates from the bachelor study programme "Specialization in Pedagogy" suggesting some improvements on the topic.
Název v anglickém jazyce
Enhancing Academic Readiness of Mature-age Students for Distant University Study
Popis výsledku anglicky
Improving academic readiness (cognitive and non cognitive factors) of technical practical class teachers is one of the great imperatives in the introductory phase of distant engineering pedagogical studies. Our survey brings the interview data on opinions of university staff and fresh graduates from the bachelor study programme "Specialization in Pedagogy" suggesting some improvements on the topic.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Open Online Journal for Research and Education
ISSN
2313-1640
e-ISSN
—
Svazek periodika
2015
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
AT - Rakouská republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
37-41
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—