Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Enhancing Academic Readiness of Mature-age Students for Distant University Study

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21630%2F15%3A00237724" target="_blank" >RIV/68407700:21630/15:00237724 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://journal.ph-noe.ac.at/index.php/resource/article/view/243/282" target="_blank" >https://journal.ph-noe.ac.at/index.php/resource/article/view/243/282</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Enhancing Academic Readiness of Mature-age Students for Distant University Study

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Improving academic readiness (cognitive and non cognitive factors) of technical practical class teachers is one of the great imperatives in the introductory phase of distant engineering pedagogical studies. Our survey brings the interview data on opinions of university staff and fresh graduates from the bachelor study programme "Specialization in Pedagogy" suggesting some improvements on the topic.

  • Název v anglickém jazyce

    Enhancing Academic Readiness of Mature-age Students for Distant University Study

  • Popis výsledku anglicky

    Improving academic readiness (cognitive and non cognitive factors) of technical practical class teachers is one of the great imperatives in the introductory phase of distant engineering pedagogical studies. Our survey brings the interview data on opinions of university staff and fresh graduates from the bachelor study programme "Specialization in Pedagogy" suggesting some improvements on the topic.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Open Online Journal for Research and Education

  • ISSN

    2313-1640

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2015

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    AT - Rakouská republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    37-41

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus