Motivační faktory ve výuce psychologie v pedagogickém vzdělávání učitelů technických předmětů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21630%2F16%3A00302609" target="_blank" >RIV/68407700:21630/16:00302609 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.csvs.cz/aula/clanky/Aula%2001-2016_motivacni_faktory_29_38.pdf" target="_blank" >http://www.csvs.cz/aula/clanky/Aula%2001-2016_motivacni_faktory_29_38.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Motivační faktory ve výuce psychologie v pedagogickém vzdělávání učitelů technických předmětů
Popis výsledku v původním jazyce
Výuka psychologie v programech pro odborníky s technickým pozadím se liší od výuky této disciplíny v netechnických vyšších vzdělávacích institucích. V našem příspěvku bychom chtěli navrhnout modifikace cílů, metod, obsahů, pedagogické praxe a učebnic používaných v programech inženýrské pedagogiky.
Název v anglickém jazyce
Motivational Factors in Teaching Psychology for Technical Teachers
Popis výsledku anglicky
Teaching psychology in programmes for specialists with a technical background differs from teaching this discipline at non-technical higher education institutions. In our contribution, we would like to suggest modification of targets, methods, contents, teaching practice and textbooks as used in engineering pedagogical programmes.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Aula
ISSN
1210-6658
e-ISSN
—
Svazek periodika
14
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
29-38
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—