Engineering Pedagogy Students Attitudes on Teaching Quality
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21630%2F16%3A00307917" target="_blank" >RIV/68407700:21630/16:00307917 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.1515/atd-2016-0005" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1515/atd-2016-0005</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1515/atd-2016-0005" target="_blank" >10.1515/atd-2016-0005</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Engineering Pedagogy Students Attitudes on Teaching Quality
Popis výsledku v původním jazyce
The aim of the current survey was to make the outcomes of an analysis of mature-age student essays available in an convenient form to those who might be interested - engineering teachers and faculty management. Results of this survey were compared with a similar one conducted 8 years ago.
Název v anglickém jazyce
Engineering Pedagogy Students Attitudes on Teaching Quality
Popis výsledku anglicky
The aim of the current survey was to make the outcomes of an analysis of mature-age student essays available in an convenient form to those who might be interested - engineering teachers and faculty management. Results of this survey were compared with a similar one conducted 8 years ago.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Acta Technologica Dubnicae
ISSN
1338-3965
e-ISSN
—
Svazek periodika
6
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
42-48
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—