Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Comparison of study motivation and job expectations of Russian full-time and part-time university students

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21630%2F19%3A00348690" target="_blank" >RIV/68407700:21630/19:00348690 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://doi.org/10.1108/IJEM-05-2019-0166" target="_blank" >https://doi.org/10.1108/IJEM-05-2019-0166</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1108/IJEM-05-2019-0166" target="_blank" >10.1108/IJEM-05-2019-0166</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Comparison of study motivation and job expectations of Russian full-time and part-time university students

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The purpose of this paper is to present the results of the authors’ questionnaire survey focused on the comparison of study motivation and job expectations of full-time and part-time students of Russian universities and identify main problems of higher education and graduate employment and suggest their possible solutions.

  • Název v anglickém jazyce

    Comparison of study motivation and job expectations of Russian full-time and part-time university students

  • Popis výsledku anglicky

    The purpose of this paper is to present the results of the authors’ questionnaire survey focused on the comparison of study motivation and job expectations of full-time and part-time students of Russian universities and identify main problems of higher education and graduate employment and suggest their possible solutions.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    International Journal of Educational Management

  • ISSN

    0951-354X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    34

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    549-561

  • Kód UT WoS článku

    000503760300001

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85076601613