Educational Program for the Development of Digital Competencies of Teachers of Social Sciences in Secondary Vocational Education
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21630%2F22%3A00351645" target="_blank" >RIV/68407700:21630/22:00351645 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://doi.org/10.1007/978-3-030-85540-6_89" target="_blank" >https://doi.org/10.1007/978-3-030-85540-6_89</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-85540-6_89" target="_blank" >10.1007/978-3-030-85540-6_89</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Educational Program for the Development of Digital Competencies of Teachers of Social Sciences in Secondary Vocational Education
Popis výsledku v původním jazyce
The aim of the paper is to point out to a new educational program, which was created as one of the outputs of the TAČR ÉTA project (project number TL01000192) at the Czech Technical University in Prague, Masaryk Institute of Advanced Studies within the research grant of the Czech Republic. The educational program develops the digital competencies of teachers, is focused on working with new technologies and the application of digital technologies in the educational process.
Název v anglickém jazyce
Educational Program for the Development of Digital Competencies of Teachers of Social Sciences in Secondary Vocational Education
Popis výsledku anglicky
The aim of the paper is to point out to a new educational program, which was created as one of the outputs of the TAČR ÉTA project (project number TL01000192) at the Czech Technical University in Prague, Masaryk Institute of Advanced Studies within the research grant of the Czech Republic. The educational program develops the digital competencies of teachers, is focused on working with new technologies and the application of digital technologies in the educational process.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TL01000192" target="_blank" >TL01000192: Rozvoj digitálních kompetencí učitelů společenskovědních předmětů na středních odborných školách</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Human Interaction, Emerging Technologies and Future Systems V
ISBN
978-3-030-85539-0
ISSN
2367-3370
e-ISSN
2367-3389
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
705-713
Název nakladatele
Springer Nature Switzerland AG
Místo vydání
Basel
Místo konání akce
Paříž
Datum konání akce
27. 8. 2021
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—