Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Service Design a vývoj digitálních služeb v agilním prostředí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21630%2F23%3A00367339" target="_blank" >RIV/68407700:21630/23:00367339 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://eshop.vsfs.cz/moderni-marketingove-trendy/" target="_blank" >https://eshop.vsfs.cz/moderni-marketingove-trendy/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Service Design a vývoj digitálních služeb v agilním prostředí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Service design je v České republice velmi mladý, perspektivní a vyvíjející se obor, který navazuje na potřeby technologických lídrů velmi rychle a smysluplně zadávat inovace do vývoje a následně je nasazovat do produkce. Podobně jako při výrobě produktu složeného ze stovek nebo tisíců komponent, jsou digitální služby (DS) současnosti obdobné. Skládají se ze stovek nebo tisíců součástí. Na rozdíl od produktu však součástí služby často nejsou fyzické entity, ale jsou spíše kombinací procesů, dovedností lidí a materiálů, které musí být vhodně integrovány, aby vyústily v kvalitní službu. Při navrhování nové služby nebo redesignu stávající služby produktoví vlastníci a service designéři musí udělat rozhodnutí o každé složce vznikající služby. Service designér mnohdy neřeší jen službu samotnou, ale i její zapojení do celé logiky produktového portfolia podniku. Zabývá se front-office a back-office systémy a procesy. Nicméně ve svých teoretických principech Service design navazuje na inovační marketing, produktový management, agilní projektové řízení a Human Centered Design.

  • Název v anglickém jazyce

    Service Design and development of digital services in an agile environment

  • Popis výsledku anglicky

    Service design is a very young, promising and developing field in the Czech Republic, which follows the needs of technology leaders to quickly and meaningfully commission innovations into development and then deploy them into production. Digital Services (DS) today are similar to manufacturing a product made up of hundreds or thousands of components. They consist of hundreds or thousands of components. However, unlike a product, the components of a service are often not physical entities, but rather a combination of processes, people skills and materials that must be appropriately integrated to result in a quality service. When designing a new service or redesigning an existing service, product owners and service designers must make decisions about each component of the emerging service. The service designer often addresses not only the service itself, but also its integration into the overall logic of the enterprise product portfolio. It deals with front-office and back-office systems and processes. However, in its theoretical principles, Service Design is related to Innovation Marketing, Product Management, Agile Project Management and Human Centered Design.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Moderní marketingové trendy

  • ISBN

    978-80-7408-253-5

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    124-132

  • Počet stran knihy

    172

  • Název nakladatele

    Vysoká škola finanční a správní, a.s.

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly