Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Umění haiku ve výuce češtiny jako cizího/druhého jazyka

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21630%2F23%3A00369452" target="_blank" >RIV/68407700:21630/23:00369452 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://akropolis.info/kniha/sbornik-auccj-2022/" target="_blank" >https://akropolis.info/kniha/sbornik-auccj-2022/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Umění haiku ve výuce češtiny jako cizího/druhého jazyka

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tvorbu haiku lze charakterizovat jako umění popsat ve třech řádcích jedinečnost a neopakovatelnost momentu. V malé básni získává každé slovo a každý obraz ve výsledku speciální váhu a zvláštní význam. Princip haiku spočívá v umění "říci mnoho při použití mála slov". Díky tomuto principu lze haiku smysluplně využít již v počáteční etapě výuky cizího/druhého jazyka.

  • Název v anglickém jazyce

    The Art of Haiku in Teaching Czech as a Foreign/Second Language

  • Popis výsledku anglicky

    Haiku creation can be characterized as the art of describing the uniqueness and unrepeatability of a moment in three lines. In a small poem, each word and each image acquires a special weight and a special meaning as a result. The principle of haiku is the art of "saying a lot using few words". Thanks to this principle, haiku can be used meaningfully already at the initial stage of teaching a foreign/second language.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník Asociace učitelů češtiny jako cizího jazyka 2022

  • ISBN

    978-80-7470-467-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    147-153

  • Název nakladatele

    Akropolis

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    1. 10. 2022

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku