Thomas Bata´s Entreprenneurial, Business and Marketing Philosophies
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F02%3A63500830" target="_blank" >RIV/70883521:28120/02:63500830 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Thomas Bata´s Entreprenneurial, Business and Marketing Philosophies
Popis výsledku v původním jazyce
The Article demonstrates the internal consistency of opinions of the etablisher of the world wide Bata Concern and his contribution to modern Marketing´s thinking and Management. His Statements of Business and enterprise ethics are still topical.
Název v anglickém jazyce
Thomas Bata´s Entreprenneurial, Business and Marketing Philosophies
Popis výsledku anglicky
The Article demonstrates the internal consistency of opinions of the etablisher of the world wide Bata Concern and his contribution to modern Marketing´s thinking and Management. His Statements of Business and enterprise ethics are still topical.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
E+M Ekonomics and Management
ISSN
1212-3609
e-ISSN
—
Svazek periodika
V.
Číslo periodika v rámci svazku
Spec.Issue
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
10-18
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—