Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zvyšování konkurenceschopnosti městské hromadné dopravy vůči individuální automobilové dopravě zaváděním integrovaného dopravního systému

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F02%3A63500867" target="_blank" >RIV/70883521:28120/02:63500867 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zvyšování konkurenceschopnosti městské hromadné dopravy vůči individuální automobilové dopravě zaváděním integrovaného dopravního systému

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Konkurenceschopnost se netýká pouze průmyslových výrobců, ale zasahuje i do oblasti služeb, které mají pro výrobce podpůrný charakter. V této souvislosti se orientovaly výzkumné aktivity, jejichž cílem bylo stanovit pro Dopravní společnost Zlín-Otrokovice strategii jejího dalšího rozvoje do roku 2005.

  • Název v anglickém jazyce

    Increase Competitive Abilities of Town Collective Transport against individual automobile transport by way of Implementing Integrated Transport System

  • Popis výsledku anglicky

    Troublefree course of town collective transport is for towns exceedingly important. In region Zlin operates town collective transport Dopravni společnost Zlín-Otrokovice. Competition of town collective transport is mainly individual automobile transport.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník"Marketingový management a manažerský marketing"

  • ISBN

    80-7318-079-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    68-73

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

    Zlín

  • Datum konání akce

    1. 1. 2002

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku