Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Trends in management development in new millenium

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F02%3A63500908" target="_blank" >RIV/70883521:28120/02:63500908 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Trendy rozvoja manažmentu v novom tisícročí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cieľom príspevku je načrtnúť podstatné kontúry rozvoja manažmentu z konca minulého storočia a na začiatku nového tisícročia. Z analýzy trendov manažmentu vyplýva, že tak veda ako celok aj manažment sa v dôsledku využívania fragmentaristického prístupu nachádza v kríze. Východisko je nie len v ponímaní manažmentu ako vedy a umenia, ale aj ako filozofie. Predovšetkým však v celostnom prístupe k rozvoju manažmentu. Ten je prezentovaný (stručne) modelom celostnej kompetentnosti v manažmente

  • Název v anglickém jazyce

    Trends in management development in new millenium

  • Popis výsledku anglicky

    The objective of the contribution is to draw up the major outlines of management development from the end of last century and at the beginning of new millenium. From the analysis of trends of management arises, that as the science as the whole also the management as an outcome of using fragmental approach is in a crisis. Possible action from this situation is not only in conception of management as science and art, but also as philosophy. Especially in holistic approach to management development. This is presented (briefly) in the model of holistic competence in management.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Marketingový management a manažérsky marketing

  • ISBN

    80-7318-079-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    10-20

  • Název nakladatele

    UTB

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

    Zlín

  • Datum konání akce

    1. 1. 2002

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku