Effective Competitive Intelligence Techniques to Support Market Research
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F03%3A63501652" target="_blank" >RIV/70883521:28120/03:63501652 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Effective Competitive Intelligence Techniques to Support Market Research
Popis výsledku v původním jazyce
Konkurenční zpravodajství je klíčovou podoblastí znalostí managementu, pomocí níž mohou podniky dosáhnout úspěšné akvizice relevantních informací a transformovat je ve strategickou znalost.
Název v anglickém jazyce
Effective Competitive Intelligence Techniques to Support Market Research
Popis výsledku anglicky
Konkurenční zpravodajství je klíčovou podoblastí znalostí managementu, pomocí níž mohou podniky dosáhnout úspěšné akvizice relevantních informací a transformovat je ve strategickou znalost.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AF - Dokumentace, knihovnictví, práce s informacemi
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
4th international conference of PhD Students : economics II.
ISBN
936 661 589 6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
17-21
Název nakladatele
University of Miskolc
Místo vydání
Miskolc
Místo konání akce
Miskolc, Hungary
Datum konání akce
11. 8. 2003
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—