Komunikace jako nástroj udržení zákaznické důvěry během krize.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F05%3A63503027" target="_blank" >RIV/70883521:28120/05:63503027 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Komunikace jako nástroj udržení zákaznické důvěry během krize.
Popis výsledku v původním jazyce
Krize je něco, co každou firmu potká a to dřív nebo později. Je to taková jediná jistota v dnešním měnícím se světě. Na tom, jak firma získala důvěry veřejnosti, a to především svých zákazníků, záleží její možnosti krizi přečkat. Dobře zvládnutá krize ufirmy, jejíž jméno má u zákazníků zvuk, může takovouto firmu posílit a dodat sebevědomí lidem, kteří v ní pracují.
Název v anglickém jazyce
Komunikace jako nástroj udržení zákaznické důvěry během krize.
Popis výsledku anglicky
Crisis is something that meets a firm on the trade sooner or later. It is the sole certainty in this turbulent world. A trust is very important for firm´s survival. The crisis, which is well-managed, can bring some opportunity for the firm. It can encourage co-workers# confidence. The customers are the most important stakeholder group for the firm. The firm has to make a relationship full of confidence.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník Mezinárodní Baťovy doktorandské konference
ISBN
80 - 7318-257-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
1
Strana od-do
41
Název nakladatele
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Místo vydání
Zlín
Místo konání akce
Zlín
Datum konání akce
21. 4. 2005
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—