Vnitropodniková komunikace - podmínka úspěchu?!
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F06%3A63505046" target="_blank" >RIV/70883521:28120/06:63505046 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vnitropodniková komunikace - podmínka úspěchu?!
Popis výsledku v původním jazyce
Komunikace je jednou z hlavních podmínek úspěchu v tržní ekonomice. Osobní komunikace v samotném nákupním procesu pak hraje nejdůležitější roli. Chování zaměstnanců vůči zákazníkům často mění postoje lidí k dané firmě. Příspěvek pojednává o vlivu manažera na zaměstnance, zabývá se rovněž motivací lidí a nabízí postupy jak zlepšit chování podřízených vůči klientům.
Název v anglickém jazyce
Vnitropodniková komunikace - podmínka úspěchu?!
Popis výsledku anglicky
In market ekonomy is the communication one of most conditions of success. The personal communication is very important in a process of purchasing. The staff's behavior to customers very often changes people position to the company. This contribution treats of manager´s influence on subordinates. Furthermore it deals with motivation and points to possibilities of improving staff´s performance.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Mezinárodní Baťova doktorandská konference
ISBN
80-7318-384-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
256
Název nakladatele
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Místo vydání
Zlín
Místo konání akce
Zlín
Datum konání akce
27. 4. 2006
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—