Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití konkurenčního zpravodajství pro zvyšování konkurenceschopnosti podnikatelských klastrů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F07%3A63506331" target="_blank" >RIV/70883521:28120/07:63506331 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Using competitive Inteligence for Enhancing Competitivness in Business Clusters

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article deals with problematic of business clusters and its support with information systems namely with using Competitive Intelligence (CI). CI is a method based on gathering relevant information and its analysis. CI helps companies to create and effectively managed clusters to get competitive advantage. The article points out the project solved by Czech Technical University in Prague and company TOVEK sponsored by Czech Academy of Science in programme called Information Society. In the article isalso describing methodology of using Topic Maps, that is necessary for effective implementing CI in a given business.

  • Název v anglickém jazyce

    Using competitive Inteligence for Enhancing Competitivness in Business Clusters

  • Popis výsledku anglicky

    This article deals with problematic of business clusters and its support with information systems namely with using Competitive Intelligence (CI). CI is a method based on gathering relevant information and its analysis. CI helps companies to create and effectively managed clusters to get competitive advantage. The article points out the project solved by Czech Technical University in Prague and company TOVEK sponsored by Czech Academy of Science in programme called Information Society. In the article isalso describing methodology of using Topic Maps, that is necessary for effective implementing CI in a given business.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    BOBCATSSS 2007 - Marketing of Information Services

  • ISBN

    978-80-7308-166-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    322-331

  • Název nakladatele

    Karlova Univerzita, Hochschule Konstanz,Hochschule Stuttgart

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku