Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Maloobchodní a spotřebitelské trhy v Číně

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F07%3A63506361" target="_blank" >RIV/70883521:28120/07:63506361 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Maloobchodní a spotřebitelské trhy v Číně

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek maloobchodní a spotřebitelské trhy v Číně pojednává o novém pohledu na vznikajících trzích včetně definice tržních příležitostí. Popisuje územní rozptýlení konkrétního trhu. K hodnocení trhu a tržních příležitostí je využit index GRDI, který porovnává 30 rozvíjejících se zemí. Je důležité zmínit také index RLI - zdroje pracovních sil v Číně. Bez talentovaných pracovníků podporujících expanzi na novém trhu by byl úspěch málo pravděpodobný. Pojem čtyři etapy otevřenosti trhu napomáhá přesnějšímu určení, v jaké pozici je zkoumaný trh.

  • Název v anglickém jazyce

    Global Retail Market in China

  • Popis výsledku anglicky

    Analysis of retail market in today´s China using specialised tools: Global window of market opportunity, Global Retail Development Index, Retail Labor Index. It contents description of a brand new model - Window of market opportunity. You can find an exact position of today´s China market in this model.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Trend Marketing

  • ISSN

    1214-9594

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    III.

  • Číslo periodika v rámci svazku

    6-7

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    28-29

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus