Faktory ovlivňující výběr kooperačního partnera malého a středního podniku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F07%3A63506605" target="_blank" >RIV/70883521:28120/07:63506605 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Faktory ovlivňující výběr kooperačního partnera malého a středního podniku
Popis výsledku v původním jazyce
Ve vybraném souboru malých a středních podniků byla provedena identifikace faktorů, které ovlivňují kooperační vztahy mezi podniky: organizačně kulturního spektra podniku, marketingových funkcí, konkurenceschopnosti a její podpory, motivace ke kooperaci,vyjednávání, výběru kooperačního partnera a budování důvěry. Při výběru kooperačního partnera byla prokázána nejvyšší orientace na kvalitu.
Název v anglickém jazyce
Factors Influencing Selection of SME´s Cooperation Partner
Popis výsledku anglicky
Cooperation relationship factors of SMEs´ has been identified : organizational and cultural firm´s spectrum, marketing functions, factors of competitiveness, motivation cooperation factors, negotiation, cooperation partners´ selection, trust development.SMEs´quality orientation become the most important factor of cooperation partner selection.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference: Ekonomické znalosti pro tržní praxi
ISBN
978-80-903808-8-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
140-145
Název nakladatele
Univerzita Palackého v Olomouci
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—