Možnosti malých a středních podniků v marketingu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F07%3A63506609" target="_blank" >RIV/70883521:28120/07:63506609 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Možnosti malých a středních podniků v marketingu
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem příspěvku je identifikace vztahů mezi kooperačními faktory, které podporují tvorbu kooperativních strategií ve funkčních flexibilních sítí MSP. Výsledky výzkumu potvrdily správnost předpokladu pro možné marketingové kooperace MSP. Marketingové kooperace MSP neslouží pouze k přežití MSP, ale podporují i rozvoj MSP.
Název v anglickém jazyce
Possibilities of SMEs in Marketing
Popis výsledku anglicky
Aim of the paper is to present the identification of common relationship among cooperative factors that creates their potential usage for the cooperative strategy creating in the functional flexible SMEs´ networks. Research results have verified correctness of assumption about potential SME´s marketing cooperation: additionally marketing cooperation can help not only in surviving SME´s, but can support their development, as well
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Zborník z mezinárodnej vedeckej konferencie: Marketing a obchod
ISBN
978-80-8093-026-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
88-91
Název nakladatele
Národné lesnické centrum, Drevárská fakulta TU Zvolen, SR
Místo vydání
Zvolen
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—