Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Možnosti malých a středních podniků v marketingu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F07%3A63506609" target="_blank" >RIV/70883521:28120/07:63506609 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Možnosti malých a středních podniků v marketingu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem příspěvku je identifikace vztahů mezi kooperačními faktory, které podporují tvorbu kooperativních strategií ve funkčních flexibilních sítí MSP. Výsledky výzkumu potvrdily správnost předpokladu pro možné marketingové kooperace MSP. Marketingové kooperace MSP neslouží pouze k přežití MSP, ale podporují i rozvoj MSP.

  • Název v anglickém jazyce

    Possibilities of SMEs in Marketing

  • Popis výsledku anglicky

    Aim of the paper is to present the identification of common relationship among cooperative factors that creates their potential usage for the cooperative strategy creating in the functional flexible SMEs´ networks. Research results have verified correctness of assumption about potential SME´s marketing cooperation: additionally marketing cooperation can help not only in surviving SME´s, but can support their development, as well

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Zborník z mezinárodnej vedeckej konferencie: Marketing a obchod

  • ISBN

    978-80-8093-026-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    88-91

  • Název nakladatele

    Národné lesnické centrum, Drevárská fakulta TU Zvolen, SR

  • Místo vydání

    Zvolen

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku