Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Google Analytics jako marketingový nástroj

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F08%3A63507580" target="_blank" >RIV/70883521:28120/08:63507580 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Google Analytics jako marketingový nástroj

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek pojednává o dynamickém statistickém nástroji Google Analytics především z hlediska marketingového využití. Tato aplikace je unikátního charakteru a běží na serverech Google. Uživatelům umožňuje skrze implementovanou komponentu sledovat pokročilé statistiky stránek. Jako nejdůležitější nástroje lze bezesporu označit Site Overlay a Overall Keyword Conversion. Další důležitou a často opomíjenou možností je definice cílů a jejich využití v podnikové marketingové strategii jak v reklamních kampaních či corporate designu

  • Název v anglickém jazyce

    Google Analytics as marketing tool

  • Popis výsledku anglicky

    Service offering traffic measurement and interactive reporting for small and large sites, which includes visitor tracking, navigation analysis. Google Analytics can improve web site and increase marketing ROI. Google Analytics has all the features we would expect from a high-end analytics offering. Google Analytics tracks all online campaigns, from emails to keywords, regardless of search engine or referral source.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Recenzovaný sborník příspěvků z Mezinárodní Baťovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2008

  • ISBN

    978-80-7318-663-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

    Zlín

  • Datum konání akce

    10. 4. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku