Google Analytics jako marketingový nástroj
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F08%3A63507580" target="_blank" >RIV/70883521:28120/08:63507580 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Google Analytics jako marketingový nástroj
Popis výsledku v původním jazyce
Článek pojednává o dynamickém statistickém nástroji Google Analytics především z hlediska marketingového využití. Tato aplikace je unikátního charakteru a běží na serverech Google. Uživatelům umožňuje skrze implementovanou komponentu sledovat pokročilé statistiky stránek. Jako nejdůležitější nástroje lze bezesporu označit Site Overlay a Overall Keyword Conversion. Další důležitou a často opomíjenou možností je definice cílů a jejich využití v podnikové marketingové strategii jak v reklamních kampaních či corporate designu
Název v anglickém jazyce
Google Analytics as marketing tool
Popis výsledku anglicky
Service offering traffic measurement and interactive reporting for small and large sites, which includes visitor tracking, navigation analysis. Google Analytics can improve web site and increase marketing ROI. Google Analytics has all the features we would expect from a high-end analytics offering. Google Analytics tracks all online campaigns, from emails to keywords, regardless of search engine or referral source.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Recenzovaný sborník příspěvků z Mezinárodní Baťovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2008
ISBN
978-80-7318-663-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Místo vydání
Zlín
Místo konání akce
Zlín
Datum konání akce
10. 4. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—