Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Řízení kvality jako podpora rozvoje firmy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F08%3A63507615" target="_blank" >RIV/70883521:28120/08:63507615 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Quality management in support of company growth

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article begins with access to Quality Management. Further, it deals with the ways of applying Quality Management in the everyday working practices of the Ahold Central Europe (ACE) Company - made up of the Czech Republic, Slovakia and Poland. The rest of the article aims at a description in greater detail of the ?World Class? philosophy and the components that the above-mentioned company could use to fulfil the same. The article provides the answers to the following questions: - How should a quality approach perform in general? - What should a quality approach function not do in general? - What is the most frequent quality approach function? - Where do we need to concentrate on, in the future? - What activities in a quality approach are missing?

  • Název v anglickém jazyce

    Quality management in support of company growth

  • Popis výsledku anglicky

    This article begins with access to Quality Management. Further, it deals with the ways of applying Quality Management in the everyday working practices of the Ahold Central Europe (ACE) Company - made up of the Czech Republic, Slovakia and Poland. The rest of the article aims at a description in greater detail of the ?World Class? philosophy and the components that the above-mentioned company could use to fulfil the same. The article provides the answers to the following questions: - How should a quality approach perform in general? - What should a quality approach function not do in general? - What is the most frequent quality approach function? - Where do we need to concentrate on, in the future? - What activities in a quality approach are missing?

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník konference "Majska konferencija o strategijskom Menadžmentu"

  • ISBN

    86-80987-38-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    1

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    University Belgrade

  • Místo vydání

    Bor, Srbsko

  • Místo konání akce

    Zaječar, Srbsko

  • Datum konání akce

    7. 6. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku