UPLATŇOVÁNÍ PRINCIPŮ DIRECT MARKETINGU V PRŮMYSLOVÉM PODNIKU
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F08%3A63507678" target="_blank" >RIV/70883521:28120/08:63507678 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
PRINCIPLES OF DIRECT MARKETING USAGE IN INDUSTRIAL COMPANY
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek prezentuje direct marketingový přístup ve společnosti Continental AG při prodeji nákladních plášťů na světových trzích. Vychází z literární rešerše a také z výsledků průzkumu, který byl proveden v rámci zpracování disertační práce Nový marketing jako příležitost zvýšení vlivu marketingu na dosažení konkurenčních výhod mezi 223 firmami v České republice v roce 2007.
Název v anglickém jazyce
PRINCIPLES OF DIRECT MARKETING USAGE IN INDUSTRIAL COMPANY
Popis výsledku anglicky
Příspěvek prezentuje direct marketingový přístup ve společnosti Continental AG při prodeji nákladních plášťů na světových trzích. Vychází z literární rešerše a také z výsledků průzkumu, který byl proveden v rámci zpracování disertační práce Nový marketing jako příležitost zvýšení vlivu marketingu na dosažení konkurenčních výhod mezi 223 firmami v České republice v roce 2007.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Manažment priemyselných podnikov
ISSN
1336-5592
e-ISSN
—
Svazek periodika
5
Číslo periodika v rámci svazku
2/2008
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—