Zákazník versus reklamní agentura
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F08%3A63507765" target="_blank" >RIV/70883521:28120/08:63507765 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zákazník versus reklamní agentura
Popis výsledku v původním jazyce
Tato studie byla zpracován na základě výzkumu v první polovině devadesátých let v odstátněné, v té době ale ještě nezprivatizované organizaci. Ukazuje názorně, že při tehdejším počtu reklamních agentur se tyto honí především za ziskem nebo bojují o přežití, a uspokojení potřeb klienta je až na posledním místě.
Název v anglickém jazyce
Customer versus Advertising Agency
Popis výsledku anglicky
This study is based on a research during first half of the 90´s in one not-yet privatised company. It shows how, with (then large number of advertisement agencies) was their hunt for profit and/or fight for life more important then the customer needs.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků z mezinárodní konference ?Branding?
ISBN
978-80-7318-773-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
1
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Místo vydání
Zlín
Místo konání akce
Zlín
Datum konání akce
7. 11. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—