Olympijské hry ? mezinárodní svátek sportu, reklamní byznys a jazykové problémy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F08%3A63507766" target="_blank" >RIV/70883521:28120/08:63507766 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Olympijské hry ? mezinárodní svátek sportu, reklamní byznys a jazykové problémy
Popis výsledku v původním jazyce
Olympijské hry jsou tradičním sportovním kláním. Původní sportovní myšlenky čestného boje jsou nahrazovány úsilím vyhrát za každou cenu bez ohledu na etiku a dokonce i vlastní zdraví. Pro globální značky jsou olympijské hry příležitostí celosvětového zviditelnění. Oficiální sponzoři olympijských her platí za toto prestižní označení milióny dolarů.
Název v anglickém jazyce
2008 Olympic Games-International Sport Festival, advertisement business and language barriers
Popis výsledku anglicky
Olympic games are a traditional sports contention. The original sporting ideas are replaced with the fight to win for any price, no ethics, even with no respect for health. For global corporations the Olympic Games are the chance to be seen worldwide. Official Games sponsors pay for such a chance milions of dollars
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků z mezinárodní konference ?Branding?
ISBN
978-80-7318-773-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
1
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Místo vydání
Zlín
Místo konání akce
Zlín
Datum konání akce
7. 11. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—