Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Olympijské hry ? mezinárodní svátek sportu, reklamní byznys a jazykové problémy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F08%3A63507766" target="_blank" >RIV/70883521:28120/08:63507766 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Olympijské hry ? mezinárodní svátek sportu, reklamní byznys a jazykové problémy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Olympijské hry jsou tradičním sportovním kláním. Původní sportovní myšlenky čestného boje jsou nahrazovány úsilím vyhrát za každou cenu bez ohledu na etiku a dokonce i vlastní zdraví. Pro globální značky jsou olympijské hry příležitostí celosvětového zviditelnění. Oficiální sponzoři olympijských her platí za toto prestižní označení milióny dolarů.

  • Název v anglickém jazyce

    2008 Olympic Games-International Sport Festival, advertisement business and language barriers

  • Popis výsledku anglicky

    Olympic games are a traditional sports contention. The original sporting ideas are replaced with the fight to win for any price, no ethics, even with no respect for health. For global corporations the Olympic Games are the chance to be seen worldwide. Official Games sponsors pay for such a chance milions of dollars

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků z mezinárodní konference ?Branding?

  • ISBN

    978-80-7318-773-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    1

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

    Zlín

  • Datum konání akce

    7. 11. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku