Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

3 kroky k úspěšnému rozvoji komunikace organizace s veřejností

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F09%3A63508383" target="_blank" >RIV/70883521:28120/09:63508383 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    3 kroky k úspěšnému rozvoji komunikace organizace s veřejností

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Globalizace změnila způsob, jakým jednáme, jakým se bavíme a jakým navazujeme kontakt s veřejností. Objevily se nové výzvy, na které je nutné pružně reagovat. Známá je posloupnost 3 kroků: kontakt ? komunikace ? kontrakt. Tyto kroky vyžadují po subjektech managementu (jednotlivců, týmů, organizací) pohotovou a efektivní komunikaci, která je jedním z klíčových faktorů, jak uspět v současném, vysoce náročném konkurenčním prostředí.

  • Název v anglickém jazyce

    3 Steps to Efficient Development of Corporate Communication with the public

  • Popis výsledku anglicky

    Globalization has changed the way we deal, we speak and we communicate with the public. The have occurred new challenges on them we need to react very flexibly. There is well known the order of 3 steps: contact ? communication ? contract. These steps require for the subjects of management quick and effective communication, which is one of the key-factors how to succeed in nowadays high difficult competitive environment.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Recenzované CD příspěvků z Mezinárodní konference (KO)MÉDIA 2009

  • ISBN

    978-80-7318-903-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací

  • Místo vydání

    Zlín, Česká republika

  • Místo konání akce

    Zlín, Česká republika

  • Datum konání akce

    21. 10. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku