3 kroky k úspěšnému rozvoji komunikace organizace s veřejností
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F09%3A63508383" target="_blank" >RIV/70883521:28120/09:63508383 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
3 kroky k úspěšnému rozvoji komunikace organizace s veřejností
Popis výsledku v původním jazyce
Globalizace změnila způsob, jakým jednáme, jakým se bavíme a jakým navazujeme kontakt s veřejností. Objevily se nové výzvy, na které je nutné pružně reagovat. Známá je posloupnost 3 kroků: kontakt ? komunikace ? kontrakt. Tyto kroky vyžadují po subjektech managementu (jednotlivců, týmů, organizací) pohotovou a efektivní komunikaci, která je jedním z klíčových faktorů, jak uspět v současném, vysoce náročném konkurenčním prostředí.
Název v anglickém jazyce
3 Steps to Efficient Development of Corporate Communication with the public
Popis výsledku anglicky
Globalization has changed the way we deal, we speak and we communicate with the public. The have occurred new challenges on them we need to react very flexibly. There is well known the order of 3 steps: contact ? communication ? contract. These steps require for the subjects of management quick and effective communication, which is one of the key-factors how to succeed in nowadays high difficult competitive environment.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Recenzované CD příspěvků z Mezinárodní konference (KO)MÉDIA 2009
ISBN
978-80-7318-903-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Místo vydání
Zlín, Česká republika
Místo konání akce
Zlín, Česká republika
Datum konání akce
21. 10. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—