Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zásady krizové komunikace

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F09%3A63508442" target="_blank" >RIV/70883521:28120/09:63508442 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zásady krizové komunikace

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tři hlavní zásady krizové komunikace: 1. Příprava na krizi: Provést kontrolu všech možných rizik. Přezkoumat rizikovou kontrolní politiku a připravte krizovou příručku jako základ pro trénovací a simultánní cvičení. Měla by popsat vedení, pomocnou sílu apersonál krizového týmu. 2. Vypořádání se s krizí: Tým musí být homogenní, situace zvládnuta chladně a profesionálně. Nejdůležitější položkou je komunikace. Firmy musí být připraveny poskytnout a přijmout informace ze širokého spektra zdrojů. 3. Péče pokrizi: Po zklidnění situace relaxujte a neztrácejte iniciativu. Bude mnoho lekcí, které se budete muset naučit a možností, které se naskytnou po krizi.

  • Název v anglickém jazyce

    Crisis Communication Fundamentals

  • Popis výsledku anglicky

    Three main crisis communication fundamentals 1. Preparing for crisis: All possible risks inspection. Risk management policy verification and crisis manual preparation as a basic tool for simulation and training exercise. This manual shall describe the crisis team management, general and support personnel. 2. Crisis resolution: Crisis team shall be homogeneous, with calm and professional situation mastering. The main thing is communication. Enterprise shall bed ready to supply and receive informations from a broad spectrum of resources. 3. After-crisis care: When the situation became calm, relax, but do not lose initiative. There is going to be a lot of lessons to learn, and chances to use when the crisis is over.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ZBORNÍK z 14. vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou RIEŠENIE KRÍZOVÝCH SITUÁCIÍ V ŠPECIFICKOM PROSTREDÍ (2. část)

  • ISBN

    978-80-554-0017-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Žilinská univerzita v Žilině, SR

  • Místo vydání

    Žilina, SR

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    27. 5. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku