Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Role of E-Learning in Developing Countries Opportunities and Challenges

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F09%3A63508497" target="_blank" >RIV/70883521:28120/09:63508497 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Role of E-Learning in Developing Countries Opportunities and Challenges

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In global knowledgeable economy, societies are in need to establish new learning trends and methodologies to be compatible with technological and theories changes. E-learning can play a vital role. This paper discusses the e-learning concepts and approaches, importance of e-learning, tools and methods that used in E-learning and finally the opportunities and challenges associated with e-learning in developing countries.

  • Název v anglickém jazyce

    The Role of E-Learning in Developing Countries Opportunities and Challenges

  • Popis výsledku anglicky

    In global knowledgeable economy, societies are in need to establish new learning trends and methodologies to be compatible with technological and theories changes. E-learning can play a vital role. This paper discusses the e-learning concepts and approaches, importance of e-learning, tools and methods that used in E-learning and finally the opportunities and challenges associated with e-learning in developing countries.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Vysšeje gumanitarnoje obrazovanije XXI vjeka: problemy i perspektivy Časť 1 Pedagogika Psychologija

  • ISBN

    978-5-8428-0743-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    PGSGA

  • Místo vydání

    Samara

  • Místo konání akce

    Samara, Ruská federace

  • Datum konání akce

    1. 1. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku