Marketingová komunikace v oblasti jezdeckého sportu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F09%3A63508537" target="_blank" >RIV/70883521:28120/09:63508537 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketingová komunikace v oblasti jezdeckého sportu
Popis výsledku v původním jazyce
Koně bohužel neumí hrát ani hokej ani fotbal, a proto zřejmě nikdy nebudou tak marketingově zajímaví pro sponzory jako jiné sporty. Pokud si odmyslíme dostihový sport, kde sponzorem koně je vždy majitel, zůstáváme u disciplín, jako jsou parkur, drezúra,voltiž atd. Pakliže chceme uspět v takovém odvětví sportu jako je jezdectví, bez kvalitního sponzora dnes nemáme šanci. Proto se bude tento konferenční příspěvek zabývat právě výše jmenovanými druhy jezdeckého sportu. Mnozí jezdci však vůbec netuší, že ČJF- Česká jezdecká federace přesně stanovuje, kde a jak může být při soutěžích vyobrazena reklama. Z tohoto důvodu bude článek popisovat i reklamní pravidla ČJF. V neposlední řadě se bude příspěvek věnovat také dopadu všudypřítomné krize na ?Český skokový pohár? a na CSIO* * * Praha (mezinárodní skokové závody se soutěží Poháru národů).
Název v anglickém jazyce
Marketing communication in the field of equestrian sport
Popis výsledku anglicky
This conferential paper provides concise overview of marketing communication status and equestrianism. This paper is mainly focused on Czech Equestrian Federation ? Advertisement rules. The paper is further mentioning today´s crisis and impact on Czech Equestrian Cup.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Recenzovaný sborník abstraktů: Management a marketing sportu a cestovního ruchu + přiložené CD s příspěvky
ISBN
978-80-7043-801-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Název nakladatele
Západočeská univerzita v Plzni
Místo vydání
Plzeň, Česká republika
Místo konání akce
PF UJEP v Úsní nad Labem, Česká republika
Datum konání akce
26. 5. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—