Společenská odpovědnost organizací v celopodnikovém řízení
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F09%3A63508625" target="_blank" >RIV/70883521:28120/09:63508625 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Společenská odpovědnost organizací v celopodnikovém řízení
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem příspěvku je zaměřit se na problematiku CSR a poukázat na význam společenské odpovědnosti organizací v celopodnikovém řízení. Pozornost je zde věnována vývoji a vymezení konceptu společenské odpovědnosti organizace, hlavním charakteristickým znakůmCSR a teorií zapojení stakeholderů. Řada excelentních organizací ve světě již na počátku 21. století nepochybují o nutnosti být společensky odpovědnými a při své každodenní činnosti vyvíjejí celou řadu velmi rozmanitých aktivit, kterými se podílejí na řešení mnoha společenských problémů a zlepšení stavu společnosti. Má-li být totiž celopodnikové řízení dlouhodobě úspěšné a podniky konkurenceschopné v dnešním globálním světě, musí nejen nabízet kvalitu své produkce, ale musí vycházet z trvale platných etických principů, vedoucí k harmonické vyváženosti s lidmi a přírodou.
Název v anglickém jazyce
Corporate Social Responsibility in business management
Popis výsledku anglicky
The aim of the contribution is to address the issue of CSR and highlight the importance of corporate social responsibility in corporate management. Attention is here given to the development and definition of corporate social responsibility organization,the main features of CSR and stakeholder engagement theory. A number of excellent organizations in the world at the beginning of the 21st century, no need to be socially responsible and in their daily activities develop a wide range of very diverse activities, which contribute to solving many social problems and improving the state of society. To be the corporate management of long-term, successful and competitive enterprises in today's global world, it must not only offer the quality of its production, but must be based on ethical principles applicable permanently, leading to a harmonious balance with people and nature.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
6. medzinárodná vedecka konferencie Personálny manažment trendy na trhu práce v kontexte hospodárskej krízy
ISBN
978-80-8075-403-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Název nakladatele
Trenčianska univerzita A. Dubčeka v Trenčíne
Místo vydání
Trenčín, Slovenská republika
Místo konání akce
Trenčín, Slovenská republika
Datum konání akce
29. 4. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—