Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Společenská odpovědnost organizací v celopodnikovém řízení

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F09%3A63508625" target="_blank" >RIV/70883521:28120/09:63508625 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Společenská odpovědnost organizací v celopodnikovém řízení

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem příspěvku je zaměřit se na problematiku CSR a poukázat na význam společenské odpovědnosti organizací v celopodnikovém řízení. Pozornost je zde věnována vývoji a vymezení konceptu společenské odpovědnosti organizace, hlavním charakteristickým znakůmCSR a teorií zapojení stakeholderů. Řada excelentních organizací ve světě již na počátku 21. století nepochybují o nutnosti být společensky odpovědnými a při své každodenní činnosti vyvíjejí celou řadu velmi rozmanitých aktivit, kterými se podílejí na řešení mnoha společenských problémů a zlepšení stavu společnosti. Má-li být totiž celopodnikové řízení dlouhodobě úspěšné a podniky konkurenceschopné v dnešním globálním světě, musí nejen nabízet kvalitu své produkce, ale musí vycházet z trvale platných etických principů, vedoucí k harmonické vyváženosti s lidmi a přírodou.

  • Název v anglickém jazyce

    Corporate Social Responsibility in business management

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the contribution is to address the issue of CSR and highlight the importance of corporate social responsibility in corporate management. Attention is here given to the development and definition of corporate social responsibility organization,the main features of CSR and stakeholder engagement theory. A number of excellent organizations in the world at the beginning of the 21st century, no need to be socially responsible and in their daily activities develop a wide range of very diverse activities, which contribute to solving many social problems and improving the state of society. To be the corporate management of long-term, successful and competitive enterprises in today's global world, it must not only offer the quality of its production, but must be based on ethical principles applicable permanently, leading to a harmonious balance with people and nature.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    6. medzinárodná vedecka konferencie Personálny manažment trendy na trhu práce v kontexte hospodárskej krízy

  • ISBN

    978-80-8075-403-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Trenčianska univerzita A. Dubčeka v Trenčíne

  • Místo vydání

    Trenčín, Slovenská republika

  • Místo konání akce

    Trenčín, Slovenská republika

  • Datum konání akce

    29. 4. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku