Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Začlenění manažera inovací do organizační struktury podniku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F10%3A63509574" target="_blank" >RIV/70883521:28120/10:63509574 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Začlenění manažera inovací do organizační struktury podniku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předkládaný příspěvek se zaměřuje na manažera inovací a jeho začlenění do organizační struktury podniku. Pokud chce podnik získat konkurenční výhodu, měl by se zabývat inovacemi a zařadit manažera inovací do organizace. Většina českých podniků však tutoskutečnost zcela opomíjí a na vyhledávání inovačních námětů se zaměřuje teprve pokud dosáhne záporného výsledku hospodaření či zákaznící již nejeví zájem o produkty společnosti. V západní Evropě je zaměstnávání manažera inovací bšěžně se vyskutující skutečností, v České republice existují takové podniky pouze ojediněle. Příspěvek slouží k inspiraci českých podniků, jak po vzoru největších inovátorů zvášit svoji inovační schopnost vytvořením pozice manažera inovací. Podnik se tak může zviditelnit před konkurencí a zvýšit prodejnost svých výrobků a služeb.

  • Název v anglickém jazyce

    Integration of innovation manager into organisation structure of company

  • Popis výsledku anglicky

    This paper focuses on the manager of innovation and his integration into the organizational structure. If a company wants to gain a competitive advantage, it should engage in innovation and it should integrate the innovation manager into the organization. Most Czech firms, however, completely ignore this fact and the search for innovative ideas starts only if the company reaches a negative profit and customers do not seem to be interested in the products. In Western Europe, the employment of manager ofinnovation is commonly occurring factor, whereas in the Czech Republic there are such companies very rarely found. The paper is dealing with inspiring the Czech companies, how to increase their capacity for innovation with creating executive positions ofinnovation manager as foreingn companies are doing. The company can be better than the competition and it can increase the marketability of their products and services.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Ekonomika a management organizací - výzkum, výuka a praxe

  • ISBN

    978-80-210-5273-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita, Brno

  • Místo vydání

    Brno, ČR

  • Místo konání akce

    Masarykova univerzita, Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku