Začlenění manažera inovací do organizační struktury podniku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F10%3A63509574" target="_blank" >RIV/70883521:28120/10:63509574 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Začlenění manažera inovací do organizační struktury podniku
Popis výsledku v původním jazyce
Předkládaný příspěvek se zaměřuje na manažera inovací a jeho začlenění do organizační struktury podniku. Pokud chce podnik získat konkurenční výhodu, měl by se zabývat inovacemi a zařadit manažera inovací do organizace. Většina českých podniků však tutoskutečnost zcela opomíjí a na vyhledávání inovačních námětů se zaměřuje teprve pokud dosáhne záporného výsledku hospodaření či zákaznící již nejeví zájem o produkty společnosti. V západní Evropě je zaměstnávání manažera inovací bšěžně se vyskutující skutečností, v České republice existují takové podniky pouze ojediněle. Příspěvek slouží k inspiraci českých podniků, jak po vzoru největších inovátorů zvášit svoji inovační schopnost vytvořením pozice manažera inovací. Podnik se tak může zviditelnit před konkurencí a zvýšit prodejnost svých výrobků a služeb.
Název v anglickém jazyce
Integration of innovation manager into organisation structure of company
Popis výsledku anglicky
This paper focuses on the manager of innovation and his integration into the organizational structure. If a company wants to gain a competitive advantage, it should engage in innovation and it should integrate the innovation manager into the organization. Most Czech firms, however, completely ignore this fact and the search for innovative ideas starts only if the company reaches a negative profit and customers do not seem to be interested in the products. In Western Europe, the employment of manager ofinnovation is commonly occurring factor, whereas in the Czech Republic there are such companies very rarely found. The paper is dealing with inspiring the Czech companies, how to increase their capacity for innovation with creating executive positions ofinnovation manager as foreingn companies are doing. The company can be better than the competition and it can increase the marketability of their products and services.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Ekonomika a management organizací - výzkum, výuka a praxe
ISBN
978-80-210-5273-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Název nakladatele
Masarykova univerzita, Brno
Místo vydání
Brno, ČR
Místo konání akce
Masarykova univerzita, Brno
Datum konání akce
1. 1. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—