Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Současný inovativní marketing

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F10%3A63509580" target="_blank" >RIV/70883521:28120/10:63509580 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Současný inovativní marketing

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem předkládaného příspěvku je přiblížení problematiky inovací ve vztahu k zákazníkovi. Popisuje vliv změn produktů na chování spotřebitelů a roli inovací v řízení podniku. Podstatou je vystihnout základní principy inovativního marketingu, jeho průběha využívání v současné ekonomické praxi. Propojením inovačních strategií s marketingem dochází k integraci inovačního systému s ekonomickou oblastí. Prostřednictvím marketingu transformuje inovace nápad do konkurenční výhody a tím si firma zlepšuje svoupozici na trhu, stává se konkurenceschopnější.

  • Název v anglickém jazyce

    Present innovative marketing

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of presented paper is the approximation of the innovation towards the customer relationship management. It describes the influence of products changes on the consumer behavior and the role of innovation in the enterprise economics. The essentialis the capture of basic principles of innovation marketing, its process and use in present economical praxis. The connection of innovation strategies with marketing comes to the integration of innovation system with the economical field. The innovation transforms the idea into the competitiveness advantage through the marketing. The company improves its market position and is becoming more competitive able

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Ekonomické rozhľady

  • ISSN

    0323-262X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3.

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    17

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus