Současný inovativní marketing
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F10%3A63509580" target="_blank" >RIV/70883521:28120/10:63509580 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Současný inovativní marketing
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem předkládaného příspěvku je přiblížení problematiky inovací ve vztahu k zákazníkovi. Popisuje vliv změn produktů na chování spotřebitelů a roli inovací v řízení podniku. Podstatou je vystihnout základní principy inovativního marketingu, jeho průběha využívání v současné ekonomické praxi. Propojením inovačních strategií s marketingem dochází k integraci inovačního systému s ekonomickou oblastí. Prostřednictvím marketingu transformuje inovace nápad do konkurenční výhody a tím si firma zlepšuje svoupozici na trhu, stává se konkurenceschopnější.
Název v anglickém jazyce
Present innovative marketing
Popis výsledku anglicky
The aim of presented paper is the approximation of the innovation towards the customer relationship management. It describes the influence of products changes on the consumer behavior and the role of innovation in the enterprise economics. The essentialis the capture of basic principles of innovation marketing, its process and use in present economical praxis. The connection of innovation strategies with marketing comes to the integration of innovation system with the economical field. The innovation transforms the idea into the competitiveness advantage through the marketing. The company improves its market position and is becoming more competitive able
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Ekonomické rozhľady
ISSN
0323-262X
e-ISSN
—
Svazek periodika
—
Číslo periodika v rámci svazku
3.
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
17
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—