An Ethical Framework of the Social Marketing
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F11%3A43867454" target="_blank" >RIV/70883521:28120/11:43867454 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
An Ethical Framework of the Social Marketing
Popis výsledku v původním jazyce
Marketing communication especially commercial advertising changes lifestyle of final consumers. Therefore it is necessary to develop potential of social marketing. Unfortunately there are some problems of ethical character. The main goal of this articleis describe and analyzing prime area of the ethical problems in the field of social marketing. Consequently in this paper will be characterized and explained an ethical framework of the Social Marketing.
Název v anglickém jazyce
An Ethical Framework of the Social Marketing
Popis výsledku anglicky
Marketing communication especially commercial advertising changes lifestyle of final consumers. Therefore it is necessary to develop potential of social marketing. Unfortunately there are some problems of ethical character. The main goal of this articleis describe and analyzing prime area of the ethical problems in the field of social marketing. Consequently in this paper will be characterized and explained an ethical framework of the Social Marketing.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky
ISBN
978-80-7454-013-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
1-9
Název nakladatele
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Místo vydání
Zlín
Místo konání akce
Zlín
Datum konání akce
12. 4. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—