Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

An Ethical Framework of the Social Marketing

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F11%3A43867454" target="_blank" >RIV/70883521:28120/11:43867454 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    An Ethical Framework of the Social Marketing

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Marketing communication especially commercial advertising changes lifestyle of final consumers. Therefore it is necessary to develop potential of social marketing. Unfortunately there are some problems of ethical character. The main goal of this articleis describe and analyzing prime area of the ethical problems in the field of social marketing. Consequently in this paper will be characterized and explained an ethical framework of the Social Marketing.

  • Název v anglickém jazyce

    An Ethical Framework of the Social Marketing

  • Popis výsledku anglicky

    Marketing communication especially commercial advertising changes lifestyle of final consumers. Therefore it is necessary to develop potential of social marketing. Unfortunately there are some problems of ethical character. The main goal of this articleis describe and analyzing prime area of the ethical problems in the field of social marketing. Consequently in this paper will be characterized and explained an ethical framework of the Social Marketing.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky

  • ISBN

    978-80-7454-013-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    1-9

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

    Zlín

  • Datum konání akce

    12. 4. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku