Jaká je budoucnost v obchodních centrech
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F11%3A43867491" target="_blank" >RIV/70883521:28120/11:43867491 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Jaká je budoucnost v obchodních centrech
Popis výsledku v původním jazyce
Nákupní centra kvůli krizi prožívají těžké časy. Většina obchodních center se potýká s nízkou průměrnou návštěvností a nespokojeností nájemníků obchodních jednotek v souvislosti s obchodními výsledky. Lze vůbec nějakým způsobem bojovat proti ekonomické krizi, kterou pociťuje široká veřejnost, jež dříve tvořila hlavní cílovou skupinu obchodních center?
Název v anglickém jazyce
What is the future of events in shopping centers
Popis výsledku anglicky
Shopping centers are having hard times because of a crisis. Most shopping centers are struggling with a low average attendance and discontent of tenants of commercial units in connection with their business results. Is it possible, by some ways, to fightagainst the economic crisis, that is felt by general public, which had been the main target group of business centers previously?
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Strategie
ISSN
1210-3756
e-ISSN
—
Svazek periodika
2011
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
64-67
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—