Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Jaká je budoucnost v obchodních centrech

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F11%3A43867491" target="_blank" >RIV/70883521:28120/11:43867491 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Jaká je budoucnost v obchodních centrech

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Nákupní centra kvůli krizi prožívají těžké časy. Většina obchodních center se potýká s nízkou průměrnou návštěvností a nespokojeností nájemníků obchodních jednotek v souvislosti s obchodními výsledky. Lze vůbec nějakým způsobem bojovat proti ekonomické krizi, kterou pociťuje široká veřejnost, jež dříve tvořila hlavní cílovou skupinu obchodních center?

  • Název v anglickém jazyce

    What is the future of events in shopping centers

  • Popis výsledku anglicky

    Shopping centers are having hard times because of a crisis. Most shopping centers are struggling with a low average attendance and discontent of tenants of commercial units in connection with their business results. Is it possible, by some ways, to fightagainst the economic crisis, that is felt by general public, which had been the main target group of business centers previously?

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Strategie

  • ISSN

    1210-3756

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2011

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    64-67

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus