Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Negativní kampaně ve volbách do Evropského parlamentu 2009

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F13%3A43870654" target="_blank" >RIV/70883521:28120/13:43870654 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Negativní kampaně ve volbách do Evropského parlamentu 2009

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Strany v předvolebním boji slibují voličům splnitelné i nesplnitelné, po volbách však na své volební programy buď zapomenou, nebo tvrdí, že musely ustoupit buď koaličním partnerům, nebo opozici při vyjednávání podpory pro významnější problémy. Dále se může úspěšně tvrdit, že by sice volební program realizovat chtěly, ale Evropská unie to nedovoluje. Voliči jsou zklamáni politikou a sliby již přestávají působit. Proto se v evropských státech po vzoru USA zavádí negativní volební kampaň, při které se zesměšňuje polický odpůrce, případně je volič upozorňován, co se stane, když tento politický konkurent vyhraje. Protože programy politických stran nikdo nečte, tak veřejnost spíše sleduje zábavnější negativní kampaně.

  • Název v anglickém jazyce

    Negative Campaign in Elections to the European Parliament 2009

  • Popis výsledku anglicky

    Political party is promising obligations which can or cannot be fulfilled, forgetting after the elections those election programs or stating that it has to give-in to coalition partners or opposition requests during the more important problems hearings.And party can successfully state that it is ready to fulfill election programs, but European Union is not allowing that. By such thinks voters are disappointed and promises are not working anymore. Since this, a negative election campaign, (putting the political opponents in constant ridicule, or the voter is made scared of what will happen, if the opposition wins) was introduced, using US experience. No one is reading election programs, so public is rather watching more entertaining negative campaign.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů