Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Plavecká úroveň studentů Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně v letech 2002 ? 2013

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F14%3A43872371" target="_blank" >RIV/70883521:28120/14:43872371 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Plavecká úroveň studentů Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně v letech 2002 ? 2013

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem článku je porovnání plavecké zdatnosti studentů naší univerzity. Zajímalo nás, zda si neplavci mohou zlepšit plaveckou zdatnost na konci plaveckého výcviku, zda se studenti na konci plaveckého výcviku zlepšili a zda se změnila plavecká zdatnost studentů za 10 let. První část analýzy se vztahovala k letům 2007 až 2013. Zjišťovali jsme, zda jsou neplavci schopni zlepšit si svou plaveckou zdatnost a zda se studenti na konci plaveckého výcviku zlepšili. K analýze dat jsme použili proporční testy. Druhá část analýzy se týkala let 2002 a 2012. K dispozici jsme měli naměřené časy studentů na počátku a na konci plaveckého výcviku. Zajímalo nás, zda se změnila plavecká zdatnost studentů za 10 let. K porovnání zlepšení studentů v letech 2002 a 2012 jsme použili párový Wilcoxonův test. K porovnání plavecké zdatnosti studentů za 10 let jsme použili nepárový (dvouvýběrový) Wilcoxonův test. Zjistili jsme, že z celkového počtu 145 neplavců se 138 na konci plaveckého výcviku zlepšilo. Bylo proká

  • Název v anglickém jazyce

    Swimming Competence of Tomas Bata University in Zlín Students in 2002 ? 2013

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this paper is to compare the swimming fitness of students at our university. We wanted to know whether the non-swimmers could improve their swimming at the end of the swimming training. We wanted to know whether the students of our universityimproved their swimming fitness at the end of the swimming training. We wondered whether the swimming fitness of our university students has changed in 10 years. The first part of the analysis covered the years 2007 to 2013. We examined whether the non-swimmers were able to improve the swimming fitness. At the same time we examined whether the students improved the swimming fitness at the end of the swimming training. We used the tests of proportions to analyse the data. The second part of the analysiscovered the years 2002 and 2012. We measured the times of students both at the beginning and at the end of the swimming training in these years. We wondered whether the swimming fitness of university students has changed in 10 years. To c

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AK - Sport a aktivity volného času

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Studia Sportiva

  • ISSN

    1802-7679

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2014

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    36-45

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus