Marketingový průzkum - Plastikářský klastr
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F14%3A43872832" target="_blank" >RIV/70883521:28120/14:43872832 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketingový průzkum - Plastikářský klastr
Popis výsledku v původním jazyce
Byl proveden průzkum a analýza cílového trhu s důrazem na tři hlavní cílové segmenty: koncoví zákazníci, konkurenční trhy, legislativní ustanovení. Byl vymezen profil zákazníka a postup k jeho získání. Byly vymezeny způsoby prodeje a distribuce. Byl proveden průzkum a analýza cenové politiky konkurence a provedeny návrhy a doporučení pro alternativní využití nabízeného portfolia.
Název v anglickém jazyce
Marketingový průzkum - Plastikářský klastr
Popis výsledku anglicky
Byl proveden průzkum a analýza cílového trhu s důrazem na tři hlavní cílové segmenty: koncoví zákazníci, konkurenční trhy, legislativní ustanovení. Byl vymezen profil zákazníka a postup k jeho získání. Byly vymezeny způsoby prodeje a distribuce. Byl proveden průzkum a analýza cenové politiky konkurence a provedeny návrhy a doporučení pro alternativní využití nabízeného portfolia.
Klasifikace
Druh
V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Údaje specifické pro druh výsledku
Počet stran výsledku
20
Místo vydání
—
Název nakladatele resp. objednatele
Plastikářský klastr
Verze
—