Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Strategický management ve vzdělávání: směrem ke spolupráci aktérů veřejného a soukromého sektoru

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F16%3A43874857" target="_blank" >RIV/70883521:28120/16:43874857 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Strategický management ve vzdělávání: směrem ke spolupráci aktérů veřejného a soukromého sektoru

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento článek se zabývá významem spolupráce aktérů veřejného a soukromého sektoru pro strategický management ve vzdělávání. Cílem článku bylo představit teoretickou podstatu této problematiky. Strategický management byl rozdělen na dvě dílčí části v podobě strategického plánování a strategické implementace. Aspekty spolupráce aktérů veřejného a soukromého sektoru byly diskutovány vzhledem k těmto dvěma dílčím částem. Výstupem článku je schematické představení klíčových teoretických aspektů spolupráce aktérů veřejného a soukromého sektoru v rámci dvou dílčích částí strategického managementu ve vzdělávání. Teoretické aspekty mimo jiné zahrnují vnímání spolupráce aktérů jako zdroje informací, vnímání spolupráce aktérů ve vazbě na formulaci indikátorů hodnotící a monitorovací části, vnímání spolupráce aktérů ve vazbě na jejich komunikaci pro sdílení strategické vize a cílů nebo vnímání spolupráce aktérů jako faktoru strategického leadershipu ve vzdělávání. Výsledné schéma představuje možný teoretický rámec pro další empirický výzkum problematiky

  • Název v anglickém jazyce

    Strategic Management in Education: towards Partnership of Public and Private-Sector Actors

  • Popis výsledku anglicky

    This article concerns the importance of partnership of public and private sector actors for strategic management in education. The goal of this article is to introduce the theoretical essence of this issue. In this regard, two parts of strategic management were distinguished: (a) strategic planning; and (b) strategic implementation. The aspects of partnership of public and private sector actors were discussed with respect to these two parts of strategic management. The main output of this article is a schema introducing key theoretical aspects related to partnership of public and private sector actors in strategic management in education. The theoretical aspects include, among others: (1) partnership as a source of information; (2) partnership embedded in indicators for evaluation; (3) partnership for sharing strategic vision and goals; (4) partnership as a crucial element of strategic leadership. The schema may be used as a theoretical framework for further empirical research.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TD03000370" target="_blank" >TD03000370: Metodika na podporu tvorby, aktualizace a hodnocení školních vzdělávacích programů v počátečním vzdělávání v souladu s dobrou praxí strategického plánování</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Veřejné zakázky a PPP projekty

  • ISSN

    1803-9553

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    8

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    88-95

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus