Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kulturní stezky jako prvek novodobého venkovského cestovního ruchu: Evropská kulturní stezka sv. Cyrila a Metoděje

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F20%3A63525521" target="_blank" >RIV/70883521:28120/20:63525521 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.svecr.cz/monografie-svecr-venkovsky-cestovni-ruch/f15529" target="_blank" >http://www.svecr.cz/monografie-svecr-venkovsky-cestovni-ruch/f15529</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kulturní stezky jako prvek novodobého venkovského cestovního ruchu: Evropská kulturní stezka sv. Cyrila a Metoděje

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Z hlediska rozvoje venkova hraje cestovní ruch a jeho produkty velmi důležitou roli. Venkovský cestovní ruch má ekonomický, sociální i environmentální potenciál, který je potřeba využít v prospěch různých produktů cestovního ruchu. Jedním z těchto produktů na podporu a rozvoj venkovského cestovního ruchu jsou tzv. tematicky zaměřené kulturní stezky, které se považují za osvědčený marketingový nástroj na propagaci a rozvoj cestovního ruchu v krajích a regionech. Cílem této kapitoly je analyzovat význam konceptu kulturních stezek v rámci novodobého venkovského cestovního ruchu a to pomocí realizace případové studie Evropské kulturní stezky sv. Cyrila a Metoděje, která má své centrum v České republice.

  • Název v anglickém jazyce

    Cultural Routes as an Element of Modern Rural Tourism: European Cultural Route of St. Cyril and Methodius

  • Popis výsledku anglicky

    Tourism and its products play a very important role from the point of view of rural development. Rural tourism has economic, social and environmental potential that needs to be used for the benefit of various tourism products. One of these products for the support and development of rural tourism are the so-called thematically focused cultural routes which are considered to be a good marketing tool for the promotion and development of tourism in regions. The aim of this chapter is to analyze the importance of the concept of cultural routes in modern rural tourism through the implementation of a case study of the European Cultural Route of St. Cyril and Methodius which has its roots in the Czech Republic.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Venkovský cestovní ruch

  • ISBN

    978-80-210-9593-9

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    72-81

  • Počet stran knihy

    146

  • Název nakladatele

    Společnost vědeckých expertů cestovního ruchu (SVECR), z.s.

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly