Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

SUPPLY CHAIN EXCLUSIVITY IN OMNICHANNEL RETAIL

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F20%3A63526523" target="_blank" >RIV/70883521:28120/20:63526523 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    SUPPLY CHAIN EXCLUSIVITY IN OMNICHANNEL RETAIL

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Growing the technology alongside the advancement of customer needs leads the companies to serve omnichannel retail and service where the customers have the right to choose among the different channels to gain knowledge and fulfill their needs. From the service point of view, omnichannel retail needs fundamental development in various business elements. Among these elements, the supply chain process has to adapt more rigorously. A well-established supply chain for omnichannel retail has to be cost-effective and responsive to customer needs. This research tried to investigate implementing omnichannel SCM strategies on supermarket chain expenses and customer experience.

  • Název v anglickém jazyce

    SUPPLY CHAIN EXCLUSIVITY IN OMNICHANNEL RETAIL

  • Popis výsledku anglicky

    Growing the technology alongside the advancement of customer needs leads the companies to serve omnichannel retail and service where the customers have the right to choose among the different channels to gain knowledge and fulfill their needs. From the service point of view, omnichannel retail needs fundamental development in various business elements. Among these elements, the supply chain process has to adapt more rigorously. A well-established supply chain for omnichannel retail has to be cost-effective and responsive to customer needs. This research tried to investigate implementing omnichannel SCM strategies on supermarket chain expenses and customer experience.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings 12th International Scientific Conference Karviná Ph.D. Conference on Business and Economics

  • ISBN

    978-80-7510-443-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    28-34

  • Název nakladatele

    Slezská univerzita v Opavě

  • Místo vydání

    Opava

  • Místo konání akce

    Karviná

  • Datum konání akce

    4. 11. 2020

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku