SUPPLY CHAIN EXCLUSIVITY IN OMNICHANNEL RETAIL
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F20%3A63526523" target="_blank" >RIV/70883521:28120/20:63526523 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
SUPPLY CHAIN EXCLUSIVITY IN OMNICHANNEL RETAIL
Popis výsledku v původním jazyce
Growing the technology alongside the advancement of customer needs leads the companies to serve omnichannel retail and service where the customers have the right to choose among the different channels to gain knowledge and fulfill their needs. From the service point of view, omnichannel retail needs fundamental development in various business elements. Among these elements, the supply chain process has to adapt more rigorously. A well-established supply chain for omnichannel retail has to be cost-effective and responsive to customer needs. This research tried to investigate implementing omnichannel SCM strategies on supermarket chain expenses and customer experience.
Název v anglickém jazyce
SUPPLY CHAIN EXCLUSIVITY IN OMNICHANNEL RETAIL
Popis výsledku anglicky
Growing the technology alongside the advancement of customer needs leads the companies to serve omnichannel retail and service where the customers have the right to choose among the different channels to gain knowledge and fulfill their needs. From the service point of view, omnichannel retail needs fundamental development in various business elements. Among these elements, the supply chain process has to adapt more rigorously. A well-established supply chain for omnichannel retail has to be cost-effective and responsive to customer needs. This research tried to investigate implementing omnichannel SCM strategies on supermarket chain expenses and customer experience.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings 12th International Scientific Conference Karviná Ph.D. Conference on Business and Economics
ISBN
978-80-7510-443-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
28-34
Název nakladatele
Slezská univerzita v Opavě
Místo vydání
Opava
Místo konání akce
Karviná
Datum konání akce
4. 11. 2020
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—