Holistic Perspective of Globally Accepted Research on Social-Media Marketing on SME Perspective
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F21%3A63529238" target="_blank" >RIV/70883521:28120/21:63529238 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Holistic Perspective of Globally Accepted Research on Social-Media Marketing on SME Perspective
Popis výsledku v původním jazyce
The use and adoption of social media marketing as the latest networking platforms by businesses and small and medium-sized enterprises is worldwide and provides SMEs with unique opportunities to perform research that have an impact. The paper discusses academic literature on factors driving the adoption of social media marketing by SMEs and companies. The paper helps to take a holistic perspective of the present state of global acceptance research into social media marketing. It also provides a valuable way to evaluate the form of work to be carried out in social media marketing to advance more analysis.
Název v anglickém jazyce
Holistic Perspective of Globally Accepted Research on Social-Media Marketing on SME Perspective
Popis výsledku anglicky
The use and adoption of social media marketing as the latest networking platforms by businesses and small and medium-sized enterprises is worldwide and provides SMEs with unique opportunities to perform research that have an impact. The paper discusses academic literature on factors driving the adoption of social media marketing by SMEs and companies. The paper helps to take a holistic perspective of the present state of global acceptance research into social media marketing. It also provides a valuable way to evaluate the form of work to be carried out in social media marketing to advance more analysis.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
ECSM 2021- Proceedings of the 8th European Conference on Social Media
ISBN
978-1-912764-63-1
ISSN
2055-7213
e-ISSN
2055-7221
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
90-97
Název nakladatele
Academic Conferences and Publishing International Limited
Místo vydání
Reading
Místo konání akce
Larnaca
Datum konání akce
1. 7. 2021
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—