Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Holistic Perspective of Globally Accepted Research on Social-Media Marketing on SME Perspective

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F21%3A63529238" target="_blank" >RIV/70883521:28120/21:63529238 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Holistic Perspective of Globally Accepted Research on Social-Media Marketing on SME Perspective

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The use and adoption of social media marketing as the latest networking platforms by businesses and small and medium-sized enterprises is worldwide and provides SMEs with unique opportunities to perform research that have an impact. The paper discusses academic literature on factors driving the adoption of social media marketing by SMEs and companies. The paper helps to take a holistic perspective of the present state of global acceptance research into social media marketing. It also provides a valuable way to evaluate the form of work to be carried out in social media marketing to advance more analysis.

  • Název v anglickém jazyce

    Holistic Perspective of Globally Accepted Research on Social-Media Marketing on SME Perspective

  • Popis výsledku anglicky

    The use and adoption of social media marketing as the latest networking platforms by businesses and small and medium-sized enterprises is worldwide and provides SMEs with unique opportunities to perform research that have an impact. The paper discusses academic literature on factors driving the adoption of social media marketing by SMEs and companies. The paper helps to take a holistic perspective of the present state of global acceptance research into social media marketing. It also provides a valuable way to evaluate the form of work to be carried out in social media marketing to advance more analysis.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ECSM 2021- Proceedings of the 8th European Conference on Social Media

  • ISBN

    978-1-912764-63-1

  • ISSN

    2055-7213

  • e-ISSN

    2055-7221

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    90-97

  • Název nakladatele

    Academic Conferences and Publishing International Limited

  • Místo vydání

    Reading

  • Místo konání akce

    Larnaca

  • Datum konání akce

    1. 7. 2021

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku