Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Firemní kultura Baťa jako subsystém Corporate Identity

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F10%3A63510129" target="_blank" >RIV/70883521:28130/10:63510129 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Firemní kultura Baťa jako subsystém Corporate Identity

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Moderní poznatky, získávané stálým učením, podnikatelský talent rodiny Baťů a vysoké pracovní nasazení byly příčinou rozkvětu města Zlína v prvních desetiletích 20. století. Továrna na výrobu obuvi zaznamenala prudký rozvoj. Lidé se učili žít a pracovatnovým způsobem. Baťovské hodnoty byly podporovány a sdíleny, projevovaly se ve firemní kultuře. Klíčovými hodnotami byl pracující člověk, služba, zákazník, práce, rozvoj a inovace. Projevovaly ve všech aktivitách. Tyto prvky firemní kultury jsou platné dodnes.

  • Název v anglickém jazyce

    Corporate culture as a subsystem of Bata Corporate Identity

  • Popis výsledku anglicky

    Modern findings obtained through continuous learning, the entrepreneurial talent of the Baťa Family and intense commitment were what led the town of Zlin to flourish during the first decades of the 20th Century. The Baťa footwear factory developed rapidly. People working in Baťa facilities learned to live and work in a new way. Baťa values were supported and shared and were manifested in the Company Culture. Key values Baťa were the working man, services, customers, work, development, and innovations. These values were part of each and every activity. These elements of Company Culture Baťa are valuable until today.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky

  • ISBN

    978-80-7318-922-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

    Zlín

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku