Kultura jako faktor volného času: nákupní chování na trzích vybraných volnočasových aktivit 2010
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F11%3A43865955" target="_blank" >RIV/70883521:28130/11:43865955 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kultura jako faktor volného času: nákupní chování na trzích vybraných volnočasových aktivit 2010
Popis výsledku v původním jazyce
Monografie se pokouší odpovědět na otázku jak lidí tráví svůj volný čas a jaká část jejich volnočasových aktivit je kulturní povahy. Monografie je zaměřena na aktivity, které lidé konají v soukromí, typicky doma (případně v zaměstnání či jinde): poslechvážné a populární hudby, čtení knih, novin a časopisů, poslech rádia, sledování televize a filmů. Cílem je zjistit, jak tyto způsoby trávení volného času souvisí s dalšími aktivitami mimokulturní povahy, jako jsou domácí či ruční práce, práce s počítačem, hraní společenských her, a s aktivitami, které člověk vykonává mimo svůj domov, jako je nakupování, aktivní a pasivní sport, návštěva restaurací a klubů nebo kulturních akcí.
Název v anglickém jazyce
Culture as a Factor of Leisure Time : Buying Behavior on Selected Markets of Leisure Time Activities 2010
Popis výsledku anglicky
The monograph tries to answer the question of how people spend their leisure time, what part of their leisure time activities is of a cultural nature and especially how the consumption of cultural products relates to other ways of spending leisure time.It is focused on activities that people perform in private, typically at home (or at work or elsewhere): listening to classical and popular music, reading books, newspapers and magazines, listening to the radio, watching TV and movies. The aim is to findout how these ways of spending leisure time complement with rather non-cultural activities, such as domestic and manual labor, spending time in front of computer or playing various social games or activities that people do outside their homes such as shopping, active and passive sports, visiting restaurants and clubs and attending cultural events.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-87500-11-8
Počet stran knihy
116
Název nakladatele
VeRBuM
Místo vydání
Zlín
Kód UT WoS knihy
—