Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kultura jako faktor volného času: nákupní chování na trzích vybraných volnočasových aktivit 2010

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F11%3A43865955" target="_blank" >RIV/70883521:28130/11:43865955 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kultura jako faktor volného času: nákupní chování na trzích vybraných volnočasových aktivit 2010

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Monografie se pokouší odpovědět na otázku jak lidí tráví svůj volný čas a jaká část jejich volnočasových aktivit je kulturní povahy. Monografie je zaměřena na aktivity, které lidé konají v soukromí, typicky doma (případně v zaměstnání či jinde): poslechvážné a populární hudby, čtení knih, novin a časopisů, poslech rádia, sledování televize a filmů. Cílem je zjistit, jak tyto způsoby trávení volného času souvisí s dalšími aktivitami mimokulturní povahy, jako jsou domácí či ruční práce, práce s počítačem, hraní společenských her, a s aktivitami, které člověk vykonává mimo svůj domov, jako je nakupování, aktivní a pasivní sport, návštěva restaurací a klubů nebo kulturních akcí.

  • Název v anglickém jazyce

    Culture as a Factor of Leisure Time : Buying Behavior on Selected Markets of Leisure Time Activities 2010

  • Popis výsledku anglicky

    The monograph tries to answer the question of how people spend their leisure time, what part of their leisure time activities is of a cultural nature and especially how the consumption of cultural products relates to other ways of spending leisure time.It is focused on activities that people perform in private, typically at home (or at work or elsewhere): listening to classical and popular music, reading books, newspapers and magazines, listening to the radio, watching TV and movies. The aim is to findout how these ways of spending leisure time complement with rather non-cultural activities, such as domestic and manual labor, spending time in front of computer or playing various social games or activities that people do outside their homes such as shopping, active and passive sports, visiting restaurants and clubs and attending cultural events.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-87500-11-8

  • Počet stran knihy

    116

  • Název nakladatele

    VeRBuM

  • Místo vydání

    Zlín

  • Kód UT WoS knihy