Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Inspiration by Vintage Style in the Field of Applied Art: Creating the Student Lifestyle Brand NEWINTAGE

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F12%3A43868074" target="_blank" >RIV/70883521:28130/12:43868074 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Inspiration by Vintage Style in the Field of Applied Art: Creating the Student Lifestyle Brand NEWINTAGE

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This study presents and analyzes the theme, processes and results of a student multidisciplinary design-oriented project that came to happen thanks to the close and prolific cooperation of a nonprofit organization and an institution of higher learning, both based in the Czech Republic. The student project named NEWINTAGE consisted of the following consecutive steps and events: a stage of preparation, an intensive five-day workshop during which a totally new lifestyle brand has been created, a public presentation of preliminary results, a two-month exhibition in a design gallery including interactive program, and other short-term exhibitions. The main goal of the whole project was to create a new lifestyle brand inspired by vintage style using contemporary tools and technologies.

  • Název v anglickém jazyce

    Inspiration by Vintage Style in the Field of Applied Art: Creating the Student Lifestyle Brand NEWINTAGE

  • Popis výsledku anglicky

    This study presents and analyzes the theme, processes and results of a student multidisciplinary design-oriented project that came to happen thanks to the close and prolific cooperation of a nonprofit organization and an institution of higher learning, both based in the Czech Republic. The student project named NEWINTAGE consisted of the following consecutive steps and events: a stage of preparation, an intensive five-day workshop during which a totally new lifestyle brand has been created, a public presentation of preliminary results, a two-month exhibition in a design gallery including interactive program, and other short-term exhibitions. The main goal of the whole project was to create a new lifestyle brand inspired by vintage style using contemporary tools and technologies.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AL - Umění, architektura, kulturní dědictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Advances in Environment, Computational Chemistry & Bioscience

  • ISBN

    978-1-61804-147-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    369-373

  • Název nakladatele

    Published by WSEAS Press

  • Místo vydání

    Montreux, Švýcarsko

  • Místo konání akce

    Montreux, Švýcarsko

  • Datum konání akce

    29. 12. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku