Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Návrh marketingové strategie firmy CERS.s.r.o.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F19%3A63523936" target="_blank" >RIV/70883521:28130/19:63523936 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Návrh marketingové strategie firmy CERS.s.r.o.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Návrh marketingové strategie obsahuje: analýzu trhu současné situace a analýzu konkurence v ČR, identifikaci cílových skupin na trhu B2B a návrh efektivní komunikační strategie s cílovými skupinami. Součástí marketingové strategie je návrh a vznik logomanuál a návrh a vznik produkuktového listu A4. Návrh logomanuálu obsahuje – varianty užití loga, definici ochranné zóny loga, zakázané použití loga, definice barev, symbol, ikona, piktogram, podklady ve vektorech (PDF, ai, eps). Produktový list - A4 zahrnuje verzi pro tisk, verzi pro online komunikaci, layout (master page InDesign pro tvorbu další dokumentů PDF)

  • Název v anglickém jazyce

    Proposal of marketing strategy of CERS.s.r.o.

  • Popis výsledku anglicky

    The marketing strategy proposal includes: analysis of the current market situation and competition analysis in the Czech Republic, identification of target groups on the B2B market and proposal of an effective communication strategy with target groups. Part of the marketing strategy is the design and creation of the logomanual and the design and creation of the A4 product sheet. The logomanual design includes - variants of logo usage, logo protection zone definition, prohibited logo usage, color definition, symbol, icon, pictogram, vector background (PDF, ai, eps). Product sheet - A4 includes printable version, online communication version, layout (InDesign master page for creating additional PDF documents)

Klasifikace

  • Druh

    V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50802 - Media and socio-cultural communication

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Počet stran výsledku

    43

  • Místo vydání

  • Název nakladatele resp. objednatele

    CERS, s. r. o.

  • Verze