Návrh marketingové strategie firmy CERS.s.r.o.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F19%3A63523936" target="_blank" >RIV/70883521:28130/19:63523936 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Návrh marketingové strategie firmy CERS.s.r.o.
Popis výsledku v původním jazyce
Návrh marketingové strategie obsahuje: analýzu trhu současné situace a analýzu konkurence v ČR, identifikaci cílových skupin na trhu B2B a návrh efektivní komunikační strategie s cílovými skupinami. Součástí marketingové strategie je návrh a vznik logomanuál a návrh a vznik produkuktového listu A4. Návrh logomanuálu obsahuje – varianty užití loga, definici ochranné zóny loga, zakázané použití loga, definice barev, symbol, ikona, piktogram, podklady ve vektorech (PDF, ai, eps). Produktový list - A4 zahrnuje verzi pro tisk, verzi pro online komunikaci, layout (master page InDesign pro tvorbu další dokumentů PDF)
Název v anglickém jazyce
Proposal of marketing strategy of CERS.s.r.o.
Popis výsledku anglicky
The marketing strategy proposal includes: analysis of the current market situation and competition analysis in the Czech Republic, identification of target groups on the B2B market and proposal of an effective communication strategy with target groups. Part of the marketing strategy is the design and creation of the logomanual and the design and creation of the A4 product sheet. The logomanual design includes - variants of logo usage, logo protection zone definition, prohibited logo usage, color definition, symbol, icon, pictogram, vector background (PDF, ai, eps). Product sheet - A4 includes printable version, online communication version, layout (InDesign master page for creating additional PDF documents)
Klasifikace
Druh
V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva
CEP obor
—
OECD FORD obor
50802 - Media and socio-cultural communication
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Údaje specifické pro druh výsledku
Počet stran výsledku
43
Místo vydání
—
Název nakladatele resp. objednatele
CERS, s. r. o.
Verze
—