Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Wear of tires

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28140%2F13%3A43870376" target="_blank" >RIV/70883521:28140/13:43870376 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Wear of tires

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The wear of tire treads is very serious problem of vehicle operation both from the point of view of safety and economy of operation. The wear of tire tread moving on common ways (roads and highways) is usually measured as abrasion. But in the case off -road tire tread the mechanism of damage of tread is rather different. The sharp edges of stones gradually cut out smaller and bigger pieces of the rubber. This type of wear is called Chip - Chunk effect. New findings in chip - chunk resistance of tire tread are described in this paper. The mechanism of wear was study using stroboscopic camera and the model of mechanical behavior of tread damage was create.

  • Název v anglickém jazyce

    Wear of tires

  • Popis výsledku anglicky

    The wear of tire treads is very serious problem of vehicle operation both from the point of view of safety and economy of operation. The wear of tire tread moving on common ways (roads and highways) is usually measured as abrasion. But in the case off -road tire tread the mechanism of damage of tread is rather different. The sharp edges of stones gradually cut out smaller and bigger pieces of the rubber. This type of wear is called Chip - Chunk effect. New findings in chip - chunk resistance of tire tread are described in this paper. The mechanism of wear was study using stroboscopic camera and the model of mechanical behavior of tread damage was create.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    JP - Průmyslové procesy a zpracování

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/ED2.1.00%2F03.0089" target="_blank" >ED2.1.00/03.0089: Centrum bezpečnostních, informačních a pokročilých technologií (CEBIA-Tech)</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Encyclopedia of tribology

  • ISBN

    978-0-387-92896-8

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    4073-4086

  • Počet stran knihy

    4139

  • Název nakladatele

    Springer Science+Business Media New York, Springer US, 2013

  • Místo vydání

    New York

  • Kód UT WoS kapitoly