Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Práce s objekty v Blenderu (2. díl)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28140%2F13%3A43870597" target="_blank" >RIV/70883521:28140/13:43870597 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Práce s objekty v Blenderu (2. díl)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento článek popisuje základní práci s 3D objekty v Blenderu. Obsah je zaměřen zejména na práci obrazovkami a scénami, režimy objektů, práci se středovým bodem a vrstvami.

  • Název v anglickém jazyce

    Work with Objects in Blender (Part 2)

  • Popis výsledku anglicky

    This paper describes the base work with 3D objects in Blender. The content is mainly focused on the work with screens and scenes, object modes, origin and layers.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Pixel

  • ISSN

    1211-5401

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    17

  • Číslo periodika v rámci svazku

    195

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    15-17

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus