Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

New Possibilities of Analysis of Experimental Data in Pedagogical Research

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28140%2F14%3A43872121" target="_blank" >RIV/70883521:28140/14:43872121 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.pdf.upol.cz/rychle-odkazy/casopis-e-pedagogium/#c31850" target="_blank" >http://www.pdf.upol.cz/rychle-odkazy/casopis-e-pedagogium/#c31850</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    New Possibilities of Analysis of Experimental Data in Pedagogical Research

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The aim of this paper is to present new possibilities of the statistical analysis of pretest-posttest data types measured in a pedagogical experiment. These possibilities will allow us to eliminate the effect of so-called disruptive independent variablesthat could adversely affect a dependent variable and thus, the research results. By using a model example, we present the design of a suitable experimental plan. Further, we illustrate advanced statistical techniques ? Analyses of Variance and of Covariance using a real example.

  • Název v anglickém jazyce

    New Possibilities of Analysis of Experimental Data in Pedagogical Research

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this paper is to present new possibilities of the statistical analysis of pretest-posttest data types measured in a pedagogical experiment. These possibilities will allow us to eliminate the effect of so-called disruptive independent variablesthat could adversely affect a dependent variable and thus, the research results. By using a model example, we present the design of a suitable experimental plan. Further, we illustrate advanced statistical techniques ? Analyses of Variance and of Covariance using a real example.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    e-Pedagogium (on-line)

  • ISSN

    1213-7499

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2014

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    7-17

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus