Advanced Modules Diagnostics in ISES Remote Laboratories
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28140%2F15%3A43873856" target="_blank" >RIV/70883521:28140/15:43873856 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.1109/ICCSE.2015.7250314" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1109/ICCSE.2015.7250314</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1109/ICCSE.2015.7250314" target="_blank" >10.1109/ICCSE.2015.7250314</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Advanced Modules Diagnostics in ISES Remote Laboratories
Popis výsledku v původním jazyce
The paper deals with the advanced detection and diagnostics of physical hardware modules of remote laboratories based on the Internet School Experimental System (ISES) platform. Interested students can use the ISES remote laboratory for experimenting asa unique educational tool to understand the desired phenomena. This is particularly useful for distant students, whom are often not enabled frequent experimental and laboratory courses. The main reason to deal with this issue is the absence of any detection technique of faults and any diagnostic system to help improving the administration. The diagnostic system is designed for those responsible for the ISES remote laboratory hardware functioning. The first chapter, the state of the art, aims to introduce the ISES remote laboratory concept. The next chapter presents the Runtime modules detection component used for the identifying and detecting connected ISES hardware modules by using two bit triplets and masks. The second part of this ch
Název v anglickém jazyce
Advanced Modules Diagnostics in ISES Remote Laboratories
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the advanced detection and diagnostics of physical hardware modules of remote laboratories based on the Internet School Experimental System (ISES) platform. Interested students can use the ISES remote laboratory for experimenting asa unique educational tool to understand the desired phenomena. This is particularly useful for distant students, whom are often not enabled frequent experimental and laboratory courses. The main reason to deal with this issue is the absence of any detection technique of faults and any diagnostic system to help improving the administration. The diagnostic system is designed for those responsible for the ISES remote laboratory hardware functioning. The first chapter, the state of the art, aims to introduce the ISES remote laboratory concept. The next chapter presents the Runtime modules detection component used for the identifying and detecting connected ISES hardware modules by using two bit triplets and masks. The second part of this ch
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
10th International Conference on Computer Science and Education
ISBN
978-1-4799-6598-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
583 - 589
Název nakladatele
IEEE
Místo vydání
New Jersey, Piscataway
Místo konání akce
Cambridge
Datum konání akce
22. 7. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—