Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Identification of Gifted Students via ANFIS for a Purpose of their Inclusion into Special Educational Program

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28140%2F16%3A43875183" target="_blank" >RIV/70883521:28140/16:43875183 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/70883521:28150/16:43875183 RIV/00216305:26510/16:PU121264

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Identification of Gifted Students via ANFIS for a Purpose of their Inclusion into Special Educational Program

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article deals with the identification of gifted students via Artificial Neural Fuzzy Interface System (ANFIS). Students were evaluated with three criteria: Superior creativity, Logical thinking and Learning quality. The research problem is how to identify gifted students. The ANFIS was used for identification of gifted students, which will lead to inclusion of students into special educational program. The advantage of ANFIS comes from setup of fuzzy rules and membership functions via data for identification process.

  • Název v anglickém jazyce

    Identification of Gifted Students via ANFIS for a Purpose of their Inclusion into Special Educational Program

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with the identification of gifted students via Artificial Neural Fuzzy Interface System (ANFIS). Students were evaluated with three criteria: Superior creativity, Logical thinking and Learning quality. The research problem is how to identify gifted students. The ANFIS was used for identification of gifted students, which will lead to inclusion of students into special educational program. The advantage of ANFIS comes from setup of fuzzy rules and membership functions via data for identification process.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    VISION 2020: INNOVATION MANAGEMENT, DEVELOPMENT SUSTAINABILITY, AND COMPETITIVE ECONOMIC GROWTH, 2016, VOLS I - VII

  • ISBN

    978-0-9860419-8-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    2105-2113

  • Název nakladatele

    IBIMA Publishing

  • Místo vydání

    Seville

  • Místo konání akce

    Seville (Spain)

  • Datum konání akce

    9. 11. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000392785700211