The Analysis of Communication in Times of Crisis at the Hospitals in the Czech Republic
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28140%2F19%3A63523137" target="_blank" >RIV/70883521:28140/19:63523137 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://fmk.sk/download/Marketing-Identity-Digital-Mirrors-II.pdf" target="_blank" >https://fmk.sk/download/Marketing-Identity-Digital-Mirrors-II.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The Analysis of Communication in Times of Crisis at the Hospitals in the Czech Republic
Popis výsledku v původním jazyce
Every day, we can hear from the media about emergencies and crisis not only in the Czech Republic but also in the world. An increasing number of crisis is observed worldwide. Crisis not only affects the lives, health, and properties of citizens but also critical infrastructure. Here are also medical facilities. In hospitals, it is essential for communication to work in times of crisis. There is essential communication Emergency Medical Service and the hospital. The Emergency Medical Rescue must know, in which hospital is capacity for the affected inhabitants. The aim of the article is to analyze communication in times of crisis in the selected hospitals in the Czech Republic.
Název v anglickém jazyce
The Analysis of Communication in Times of Crisis at the Hospitals in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
Every day, we can hear from the media about emergencies and crisis not only in the Czech Republic but also in the world. An increasing number of crisis is observed worldwide. Crisis not only affects the lives, health, and properties of citizens but also critical infrastructure. Here are also medical facilities. In hospitals, it is essential for communication to work in times of crisis. There is essential communication Emergency Medical Service and the hospital. The Emergency Medical Rescue must know, in which hospital is capacity for the affected inhabitants. The aim of the article is to analyze communication in times of crisis in the selected hospitals in the Czech Republic.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)
Návaznosti výsledku
Projekt
Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
MARKETING IDENTITY: DIGITAL MIRRORS, PT II
ISBN
978-80-8105-984-1
ISSN
1339-5726
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
325-330
Název nakladatele
UNIV SS CYRIL & METHODIUS TRNAVA-UCM TRNAVA
Místo vydání
Trnava
Místo konání akce
Smolenice
Datum konání akce
6. 11. 2018
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
000467819300031