Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Computer-obtained communication in the business life.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F10%3A63509997" target="_blank" >RIV/70883521:28150/10:63509997 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Computervermittelte Kommunikation im Geschäftsleben.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In diesem Artikel beschäftige ich mich mit den grundlegenden Merkmalen, Funktionen, Formen und mit Anwendung der E-Mail-Kommunikation im geschäftlichen Schriftverkehr. In dem ersten Teil sind die Vorteile und Hauptmerkmale der E-Mail-Kommunikation beschrieben, es folgt der Vergleich der E-Mail mit den anderen Kommunikationsmitteln wie z.B. klassischer Brief, SMS, Chatten oder Face-to-Face Kommunikation. Ich erwähne ebenfalls die öffentliche und nicht öffentliche Kommunikation inkl. der konkreten Beispiele. Zum Schluss wird auf den heutigen Stand der E-Mail-Forschung hingewiesen.

  • Název v anglickém jazyce

    Computer-obtained communication in the business life.

  • Popis výsledku anglicky

    In this paper I would like to present the reader with general features, functions and forms of e-mails as the most frequently used instruments of communication between companies. The first part describes the advantages and main characteristics of the e-mail communication, followed by the comparison of e-mail with other means of communications, for example a classical letter, an SMS, chat or a face-to-face communication and the differences between the public and closed communication, including examples.The final part offers up-to-date findings from e-mail-communication research area.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Vyšee Gumanitarnoe Obrazovanie XXI Veka: Problemy i Percpektivy

  • ISBN

    978-5-8428-0768-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Vydavatelství SGPU

  • Místo vydání

    Samara

  • Místo konání akce

    Samara

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku