Podpora profesionalizace učitelů/ek mateřských škol prostřednictvím aplikace nového modelu praxí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F15%3A43873986" target="_blank" >RIV/70883521:28150/15:43873986 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Podpora profesionalizace učitelů/ek mateřských škol prostřednictvím aplikace nového modelu praxí
Popis výsledku v původním jazyce
Pedagogická praxe má v případě budoucího učitele své nezastupitelné místo. I v současné době, kdy se stupňuje tlak na adekvátní uplatnění absolventů v praxi, má smysluplná a koncepční praxeologická složka v pregraduální přípravě své významné postavení. Idíky ní může student najít svého budoucího zaměstnavatele a může ukázat své schopnosti, které během studia zdokonaloval. Pro takový výsledek je však potřeba zvládnout v daném studijním oboru všechna koncepční ukotvení tak, aby byla praktická část přípravy budoucího učitele výslednicí spojení smysluplné teoretické přípravy a k ní adekvátně propojené praktické aplikace získaných vědomostí. Učitelská profese není na všech stupních školy stejná. Jiná je příprava učitele základní školy s přihlédnutím na vybraný stupeň a jiná je příprava učitele mateřské školy. Její odlišnost nespočívá pouze v tom, že se zaměřuje na dítě předškolního věku. Souvisí i s volbou jiných pedagogických strategií, s prací, která nemá pevné povinné zázemí, protože ná
Název v anglickém jazyce
Support of professionalization of teachers kindergarten through the application of a new model of practice
Popis výsledku anglicky
Teaching practice has in case of future teachers irreplaceable. Even today, when intensifying pressure on adequate graduates in practice, a meaningful conceptual and praxeological component in undergraduate training its important position. Thanks to her,the student can find their future employer can show their abilities in the studio perfecting. For such a result, however, is the need to manage in any given field of study conceptual anchor so that the practical part of the training of future teachers resultant combination of theory and meaningful to her adequately linked to the practical application of acquired knowledge. The teaching profession is not at all school levels the same. Another is to prepare elementary school teachers with regard to the selected level and the other is the preparation of kindergarten teachers. Its difference lies not only in that it focuses on the child of preschool age. Also related to the choice of other teaching strategies with the work that has to be f
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Profesionalizace učitele mateřské školy z pohledu reformy kurikula
ISBN
978-80-7454-555-9
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
74-81
Počet stran knihy
115
Název nakladatele
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Místo vydání
Zlín
Kód UT WoS kapitoly
—